neler oluyor?

merhabalar....

geçen post yazdığım gibi hayat süt kardeşimde devam ediyor... :)

okuyanlar bilir,mutfağını yeniliyorum...bugün 12.ci gün...ve yarın yapmam gerken ufak tefek işler kaldı sadece...onlar da bitince benim işim bitiyor....

çok uzun sürdü gibi görünüyor ama aslında çok da uzun değil böyle işler için...zaten ilk iki günümüz muhabbetle geçti...o iki günde de boş durmadım,mutfağında çok istediği bir şey vardı...onu yaptım...sonra mutfağa geçtim....

izleyen günlerden birinde de uyandık,kahvaltı,kahve zevki falan derken bir baktık saatler geçmiş...bi kahve daha içelim mi dedi, birbirimize bir bakışımız var ,görmeniz lazım :)) tabiki o gün tüm gün oturduk,tembellik günü ilan ettik :) eee kardeş evi olunca böyle şeyler de oluyor tabi...


ama hep tembellik yapmadım tabi...genelde böyle tezgahların,sandalyelerin tepesinde çalışıp durdum....bazen elimde fırça,bazen zımpara seslenip durdum; "abla bi baksana,abla bi bakıver..." diye 
boyacı ustaları gibi :))



bu arada buraya gelirken Güçlü için endişelerim vardı..ama tüm endişelerimi öyle bir yerle bir ettiki,şaşırdım...nerde beleş,orda yerleşmiş meğer bizim bey efendi....Bay U ile yatmaya bayılıyor....Bay U ne zaman bir yerlerde uyusa Güçlü hemen tepesinde....bunlar Güçlü'nün mutlu anları....ama ona çok zor anlar yaşatan biri daha var....


bu da Bay T.....suya "fu" , Güçlü'ye de "Güçüü" diyor :)...her cümlesinin sonu "di mi?"...o kadar güzel telaffuz ediyor ki,Güçlü'nün adını Güçü olarak değiştirmeyi bile düşünür oldum :) Bay U Güçlü'den ne kadar çekiniyorsa ,Bay T o kadar korkusuz....sürekli ağzının içinde,tepesinde...ya sıkıştırma peşinde ya da ille oyun oynatma....ben Güçlü'yü biraz fazla sıkıştırsam hemen bir pati yerim ama Bay T ne yaparsa yapsın kılı kıpırdamıyor...çok sıkışırsa söylene söylene mutfağa yanıma kaçıyor...o zaman anlıyorum ki sıkıştırılmış :)) eeee herkes payına düşeni yaşıyor...Güçlü'ye de Bay T düştü :))


akşamları da boş durmuyorum...elimde bunlar oyalanıp duruyorum...bol bol pinterest'te averelik ediyorum....çalışırken gezemediğim ne varsa geziyorum doyasıya....bi de bol miktarda yiyip içiyorum...10 günde öyle kilo aldım ki...sağ olsun süt kardeşin mutfağı da fena...elini neye değdirse lezzetlenir,bir tabakla yetinemezsin....hal böyle olunca kilo almak da kaçınılmaz...neyse ki nasıl kilo vereceğimi çok iyi bilirim :))

mutfağımız yarın bitiyor...daha doğrusu benim mutfaktaki işim bitiyor...sonra yapılması gereken bir şey daha kaldı..ondan sonra bitmişin fotoğraflarını çekmek ve sizlerle paylaşmak kalıyor geriye...

bir aksilik çıkmazsa bundan sonraki postum,mutfak yenileme maceramız olacak....

en kısa zamanda görüşmek dileğiyle ,mutlu geceler olsun efendim.....

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.



Copyright 2009-2015| Tüm hakları saklıdır Fotoğraf ve yazılar izinsiz kullanılamaz.