balmumu cila

selamlar herkese...

bu konuda ayrı bir post hazırlamak kaçınılmaz olmuştu ama alternatif bir şeyler bulmadan da hazırlamak istemiyordum...

sevgili Elif beni netten bulup sürekli mail atan bir arkadaşım..süper dönüşümler gerçekleştirdi...sağolsun hepsinin fotoğraflarını yoluyor bana...zaten gelen fotoğrafları yayınlasam bir sene hiç bir şey yapmasam da yeter :)) sanırım Haziran başı gibi söylemişti bana ama ben beklemek istedim...biraz fazla beklemiş olabilirim :))ama iyice emin olmam gerekiyordu....

Elif İkea'nın Behandla-balmumu cilasını aldığını,kullandığını ve sonucu mutlaka bana da bildireceğini söylemişti...sevgili Elif yemek takımını (masa ve sandalyeler) yeniledi ve üzerine de bu balmumu ciladan kullandı...üstelik chalk paintin üzerine...sonra yine bir masa daha boyadı ama normal,astarlı zımparalı falan...üzerine yine bunu kullandı...ve dün bana sonucu bildiren bir mail yolladı....diyor ki ; Süper ! :)

hiç bir problem yokmuş iki işte de...çok sağlam ve temizlemesi de kolaymış...

daha önce takip edenler bilir,HG'nin balmumunu tavsiye etmiştim ...ama çoğu yerde bulması epey bir dert oldu...bu sebeple hep bunun bir alternatifi olsun istiyordum..işte nihayet o da oldu :)

bilen bilir,ben kendi kullanmadığım bir şeyi tavsiye etmekten pek haz etmem...ama Elif'in çıkarttığı işlere sonuna kadar kefilin...eğer izin verseydi yaptıklarından bir kaç tane resim koymak isterdim ama maalesef istemedi :)

kullanılışına gelince; fırça ile ince ince iki kat kullanmış,kat aralarında da bir gün beklemiş..inceltilmesi gerekir mi diye sordum,yok ben inceltmedim,direk uyguladım dedi...ilk sürünce süt gibi ama sonra şeffaflaşıyormuş...

balmumu cila arayışına bir seçenek olarak çok iyi oldu bu...çok teşekkürler Elif....hepimizle paylaştığın için...gerçi bir ay fazladan bekledim ama olsun,sağlam olsun da....

işin bir başka güzelliği ise internetten sipariş verilebiliyor olması....yani kalkıp gitmenize gerek yok:)

nereden vericem bu siparişi derseniz işte adres ..ve lütfen sorularınız olursa bu malzemeyi benim kullanmadığımı,sadece kullanan bir arkadaşın tecrübesini ilettiğimi hatırlayın :)

herkese mutlu boyamalar olsun efendim...


GÜNCELLEME!!
bu balmumu cila beyaz üzerinde sararma yaptı...ama ahşap üzerine çok rahatlıkla kullanılabilinir...


Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.



Copyright 2009-2015| Tüm hakları saklıdır Fotoğraf ve yazılar izinsiz kullanılamaz.